søndag 10. mai 2009

Trist, men leit

• Mat som inntas etter klokken 22 inneholder også kalorier.

• Mat du setter inn igjen i kjøleskapet fordi den ser litt gammel ut, er ikke blitt bedre i morgen

• Når han ikke har ringt deg på tre uker, er det ikke fordi han har glemt telefonnummeret ditt

• Når noen forvrenger stemmen når de siterer noen, er det sannsynlig at de også forvrenger innholdet

• Vin fordamper ikke fra vinkartonger.

• Utenfor Norges grenser, regnes også vi som utlendinger.

• Når en kvinne ligger på ryggen, vil puppene bare peke rett opp om det er silikon i dem.

• Livet begynner ikke ved 50.

1 kommentar:

BC sa...

livet slutter ikke ved 50 heller, det bare kjennes sånn iblant :)
Nå er jeg blitt over seksti - uff, for et tall ! Hadde jeg bare hatt med kroppen, så hadde det vært morsommere,
MEN - tenk alt det spennende nye som skjer hele tiden - Vi kan snakke sammen på chat, prate med folk over hele verden via datan uten noen ekstra duppeditter - Det hadde jeg ikke forestilt meg da jeg var 50. Ksn jo ha et sosialt liv uten å gå ut av døra :) - men det er nå fortsatt morsomt å se folk, også da.