tirsdag 24. april 2007

Når vi ser bort fra Inger Johannes Juletidende, har jeg ikke blogget før.
(Og- jaddajadda jeg vet hva en blogg er, men jeg har utvidet begrepet litt. )
Det var litt trygt med et julehefte som man hadde en viss kontroll med, hva leserne angikk, og et opplag på 40.

Folk får ha en viss tålmodighet med meg, det kommer sikkert til å skrives mye her når jeg først kommer i siget. Kjøkkenbloggen eksisterer foreløbig kun i Tante My sin fantasi, men der er den, med fiskesuppe og TB3.

Skriver damer (og menn) over og godt over 40 annerledes blogger enn de yngre? Og om så er, er ikke det i grunnen greit, da? Sånn at om en sosiolog eller språkviter kan se at skrivemåten er preget av en stil som er laget for papir, så er det kanskje like greit som at spanske bygninger bærer preg av maurerne.

Dette er nærmest en liten housewarming. Neste gang noen kommer innom, er det sikkert kommet opp gardiner.

2 kommentarer:

Kammerat_Blomst sa...

Om vi noensinne oppretter den matbloggen vi snakka om forleden, skal jeg skrive det første innlegget om å ikke bruke både "extra hot chili powder" og "minced chili paste" i samme rett. Ellers gleder jeg meg til å lese mer! -Hildegunn

Syltegeek sa...

Gleder meg til gardiner! Og matblogg! Gjerne alle sammen! Og jeg er så, så glad for at supermamma har inntatt blogosfæren! :oD